En Bongo es fa gran!

Tal dia com avui, fa 15 anys, vivia al circ, el lloc que em va veure néixer. Per a la gran majoria, el circ és sinònim de rialles, llum, color i felicitat però, la meva realitat era una altra… La foscor, la soledat, l’aïllament, el patiment i la por m’envaïen. No suportava estar lluny de la meva llar, separat de la meva família, forçat a actuar per divertir als altres. Per a mi, el circ era la major expressió de tristesa.

Afortunadament, avui m’he despertat en un lloc molt diferent al circ en què vivia. M’he despertat a la meva llar, envoltat de la meva família: els meus germans grans, Charly i Marco; els meus germans petits i companys de malifetes, Juanito i Nico; la meva companya de vida, la meva germana Waty… i per descomptat, la meva família de primats humans. Ells sabien que avui era un dia especial i és que… 16 anys no es compleixen cada dia! I per això, m’han preparat aquesta sorpresa. Tot i que ells no saben que ja m’han fet el regal més gran que em podien fer: una segona oportunitat.

Vinga, fes un cop d’ull al vídeo. Tu també estàs convidat a la meva festa d’aniversari!

T’agradaria fer-me un regal en aquest dia tan especial?

fes-me-un-regal-3