Donacions

Cada petita ajuda compta. I al nostre centre de rescat ho sabem molt bé, ja que per a cobrir més del 90% de les nostres despeses depenem de la generositat de particulars com tu.

Amb la teva donació estàs col·laborant a que puguem ajudar més i millor als primats que ens necessiten.

Aquí tens les opcions per fer una donació puntual:

• Xec o Gir Postal a nom de Fundació MONA. Si vols rebre el Certificat de Donacions adjunta el teu nom complert i NIF/NIE.
  • Transferència bancària a  Triodos Bank: ES34 1491 0001 2621 5265 0020 (des de l’extranger també necessites el BIC num: TRIOESMMXXX). Si vols rebre el Certificat de Donacions envia’ns el teu nom complert i NIF/NIE a info@fundacionmona.org.
  • També pots fer-ho mitjançant Paypal

Nota legal: les dades personals que ens facilitis s’incorporaran a un fitxer informatitzat del que n’és responsable la Fundació MONA i s’utilitzaran per a aquest únic propòsit. En cap cas seran cedits a tercers.