Devir i MONA pel circ sense animals

Els jocs de taula ofereixen una experiència educativa única en promoure habilitats com la resolució de problemes, la presa de decisions i el treball en equip de manera divertida i col·laborativa. Però alguns també poden inspirar accions concretes per a promoure el benestar animal i generar consciència en la societat.

L’educació a través del joc, o com els petits gestos ajuden els animals

Això és el que van tenir en compte els creadors del joc de taula 3 Ring Circus. El joc està inspirat en el circ clàssic de finals del S. XIX, on el benestar dels animals no era especialment respectat. Però la necessitat de mantenir la fidelitat històrica no és raó per a continuar perpetuant aquesta visió utilitarista. Així, durant l’elaboració del joc de taula, l’empresa s’enfrontava a un dilema ètic. Per aquesta raó, Devir va decidir crear la Solidarity Deck, una baralla de cartes alternativa que ofereix als jugadors l’opció de participar en el joc sense la representació d’animals, reafirmant així un compromís clar amb la compassió i el respecte envers tots els éssers vius.

Et pot interesar:

Benvinguda a la teva nova vida, Suzie

8.000euros de donació a MONA gràcies a la Solidarity Deck

Aquesta donació prové de la venda solidària a Europa i els Estats Units de fins a 3.000 baralles de les cartes Solidarity Deck, en les quals, en comptes d’aparèixer animals, es representen peluixos, autòmats o persones disfressades.

Joaquim Dorca, CMO de Devir, ha explicat que “a Devir, creiem fermament en el poder educatiu dels jocs per a influir positivament en la societat. La creació de la baralla Solidarity Deck i la donació de tot el recaptat amb la seva venda a la Fundació MONA representen el nostre compromís amb la sensibilització i el respecte cap a totes les formes de vida”, i ha afegit que “volem expressar el nostre sincer agraïment a l’entitat per la seva valuosa labor en la rehabilitació i cura de primats maltractats. La seva dedicació inspiradora ens impulsa a continuar treballant junts per un món millor”.

Devir, nova empresa MONASupport

Aquest tipus de col·laboracions amb empreses solidàries són una gran ajuda per a la nostra fundació; a més d’una gran aportació econòmica, Devir també participa a donar suport a un dels nostres fins fundacionals: l’educació i conscienciació de la societat.