Convocatòria de Beques Predoctorals en Primatologia

A la Fundació MONA apostem per la investigació etològica, d’una banda com una via per monitoritzar i millorar el benestar dels animals rescatats, i per una altra com a eina per dilucidar incògnites sobre el comportament dels nostres avantpassats.

En línia amb aquest objectiu, el 2007 vam posar en marxa un programa de formació en l’àmbit de l’Etologia de Primats dirigit al públic general i als estudiants de matèries afins. Des de llavors, més de 2400 persones s’han format al costat de nosaltres en els últims 10 anys cursant:

• Màster en Primatologia
  • Diploma de Postgrau en Primatologia: Recerca i Pràctica
  • Curs de Postgrau en Cognició en primats i humans
  • Curs de Postgrau en Eines i mètodes d’investigació primatològica
  • Curs de Postgrau en Etologia, Conservació i Benestar de primats
  • Diploma d’Especialització en Assistent de Camp en Primatologia
  • Diploma d’Especialització en Pràctica en Primatologia de Camp
  • Cursos d’estiu de Primatologia

Seguint amb la nostra tasca de formació i promoció de la investigació científica i gràcies a un conveni signat amb la Fundació “la Caixa”, convoquem 2 beques predoctorals en Primatologia per a aquells que vagin a realitzar la seva tesi doctoral en un programa de doctorat acreditat oficialment a Espanya.

L’objectiu de les beques és la realització d’una tesi doctoral en Primatologia enfocada a la comprensió de la interacció entre emoció, cognició i benestar animal, des d’un punt de vista comparat i evolucionista.

Amb aquesta convocatòria de beca predoctoral en primatologia, la Fundació Mona amplia la seva formació en recerca i segueix apostant i treballant per la formació de futurs primatòlegs.

*La convocatòria finalitza l’1 de Desembre de 2017.