Torna el vi MONOvarietal: Katy i Toni

L’any 2002 en Josep i la Marta, dos joves emprenedors, van decidir recuperar dues vinyes velles d’un viticultor de cooperativa a l’Empordà. Així va néixer el seu projecte personal, La Vinyeta, on des del 2006 hi elaboren els seus vins a la vila de Mollet de Peralada.

I fa tres anys, fruit de la col·laboració entre el celler i la Fundació van néixer els Monos*.

Es tracta de dos vins, un blanc i un negre, elaborats amb varietats molt antigues a l’Empordà però molt poc presents a dia d’avui.

D’alguna manera podem dir que a la Fundació recuperem primats i a La Vinyeta recuperen varietat.

El Mono* negre és un monovarietal de monestrell i el blanc de malvasia. Són dues produccions petites que s’il·lustren amb els primats de la Fundació. Aquest any, els protagonistes són en Toni i la Katy, dos dels primers animals que van arribar a la Fundació.”

És important destacar que són dos vins solidaris i aptes per a vegans.

Productes autòctons, de Km0, de qualitat excel·lent, fets amb anima per un projecte amb anima.

COMPRAR

Cercar