Concurs a Instagram per celebrar que fem 20 anys

Quan ens vam plantejar com celebrar el nostre 20è aniversari, ho vam tenir clar: amb vosaltres! Perquè aquesta fita és compartida. Perquè és junts com, des de l’any 2001, canviem vides.

Ràpidament ens vam posar a pensar com celebrar-ho i, entre les diverses sorpreses que hem preparat, està aquest concurs a Instagram:

Concurs #ShareYourMonaTshirt

Publica en el teu perfil d’Instagram una foto amb la teva samarreta de MONA amb el hashtag #ShareYourMonaTshirt

És necessari que el teu perfil sigui públic per poder participar. Etiqueta’ns (@fundaciomona) i explica’ns la història de la foto, el teu vincle amb MONA, una anècdota… El que vulguis_! L’objectiu és compartir i celebrar junts.

El guanyador/a es comunicarà el diumenge 28 de febrer en el nostre perfil d’Instagram i el premi és un lot de productes donats per  Heüra, Imperfectus, Fusta de maig, Foot Moments, BdeGust , Celler la VinyetaGrins.

Consulta les Bases Legals del concurs

Vols participar en el concurs però no tens una samarreta de MONA?

No et preocupis, amb motiu del 20è aniversari fem liquidació i pots comprar-te una per només  6 euros

www.fundacionmonashop.org