Gran èxit del cursos online!

El confinament per la pandèmia del covid-19 ens va obligar a reinventar el format dels nostres cursos de primavera en primatologia i, per primera vegada, els vam oferir en línia. El resultat? Més de 60 persones inscrites en aquesta primera edició dels nostres cursos en línia: Introducció a la primatologia i La vida emocional dels animals. Gràcies als i les alumnes per decidir formar-se amb nosaltres i participar en els nostres primers cursos en línia que, per descomptat, no seran els últims … Després del gran èxit de la primera edició, arriba la segona! Et portem nova data i places disponibles pel curs “La vida emocional dels animals”.

A qui va digirit?

A qualsevol persona, sigui professional o no del món de la primatologia, interessada en el comportament animal i en el coneixement dels primats no humans.

Raons per fer el curs:

• El curs et permetrà adquirir i millorar els teus coneixements i competències relacionats amb la primatologia.
  • Tindràs l’oportunitat de conèixer a persones i professionals interessats com tu en fer d’aquest un món més respectuós amb la natura i els animals.
  • Podràs compaginar el curs amb la teva vida personal, laboral, etc. i sentir-te a prop del docent i resta de companys i companyes del curs.
  • Coneixeràs la tasca que realitzem des de Fundació Mona.

Característiques del curs:

• 100% en línia
  • 15 hores de curs
  • L’horari dels cursos és de 3 hores de durada per sessió (tarda), s’organitzaran tres sessions virtuals.
  • Accés a l’aula virtual
  • Activitats avaluables
  • Atenció personalitzada del docent i coordinadora
  • S’imparteix en castellà
  • Lliurament de certificat d’assistència en acabar el curs

Docent:

Miquel Llorente és el docent de tots dos cursos. És Doctor en Psicologia per la Universitat Ramon Llull (Blanquerna) i llicenciat en Psicologia per la Universitat de Barcelona. Va obtenir el «Premi extraordinari de doctorat» per la seva tesi doctoral sobre lateralitat manual i especialització hemisfèrica en ximpanzés. Actualment és director científic de l’Institut de Recerca i Estudis en Primatologia (IPRIM) i de la Fundació Mona. És Professor Serra Húnter del Departament de Psicologia de la Universitat de Girona. És membre de l’equip d’investigació sobre evolució social, cultural i biològica en el Plistocè de l’IPHES (Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social) i del grup de recerca sobre «Llenguatge i Cognició» de la Universitat de Girona. Presideix l’Associació Primatològica Espanyola (APE) des del 2014 i és director del Màster en Primatologia de la Universitat de Girona (UdG). Col·labora com a docent en diversos postgraus en universitats espanyoles i com a conferenciant i divulgador en temàtiques relacionades amb la primatologia, la psicologia comparada i el benestar animal.
Les seves línies de recerca se centren principalment en l’estudi evolucionista i comparat dels processos cognitius, el comportament social i el benestar dels primats no humans en captivitat, fonamentalment en la rehabilitació i resocialització de ximpanzés i l’estudi comparat de la personalitat i la psicopatologia. També col·labora en diversos projectes de recerca, centres de recuperació i projectes de conservació a Portugal, Alemanya, Regne Unit, Espanya, Mèxic, Bolívia, Perú, Equador, Moçambic, Zàmbia, Sierra Leone, Senegal o Indonèsia.

Tarifes i descomptes:

TarifesCurs 2 dies (15h)
General115€
Padrins Fundació MONA65€
Socis Fundació MONA75€
Socis de IJG, AICAS, Altarriba, Libera!, FAADA, Observatorio Justicia y Defensa Animal, Just Animals95€
Professionals col·legiats (Veterinària, Biologia, Psicologia, etc)95€
Estudiants, aturats, família nombrosa90€
Exvoluntaris70€
Voluntaris40€

“Descompte per tarifa gradual*:
– 2n curs: 5% dte.
– 3r i 4rt curs: 10% dte.
*aplicable pels Cursos d’Estiu i Tardor realitzats durant aquest any. No aplicable a tarifes voluntari i ex-voluntari.”

Inscripcions:

Places limitades!

Per realitzar la inscripció has d’omplir el següent formulari

Formulari d’Inscripcions

Tens preguntes? Escriu-nos a cursos@fundacionmona.org