Cursos d’estiu online

Ja pots reservar la teva plaça pels pròxims cursos online: “Introducció a la Primatologia”, “Intel·ligència i Cognició en Primats” i “La Vida Emocional dels Animals”.

A qui va digirit?

A qualsevol persona, sigui professional o no del món de la primatologia, interessada en el comportament animal i en el coneixement dels primats no humans.

Raons per fer el cursos:

• El curs et permetrà adquirir i millorar els teus coneixements i competències relacionats amb la primatologia.
  • Tindràs l’oportunitat de conèixer a persones i professionals interessats com tu en fer d’aquest un món més respectuós amb la natura i els animals.
  • Podràs compaginar el curs amb la teva vida personal, laboral, etc. i sentir-te a prop del docent i resta de companys i companyes del curs.
  • Coneixeràs la tasca que realitzem des de Fundació Mona.

Característiques dels cursos:

• 100% en línia
  • 15 hores de curs
  • La durada dels cursos és de 10 hores de sessions de docència virtual, repartides en 1 sessió de 3 hores i 2 sessions de 3 hores i mitja i 5 hores de pràctiques
  • Accés a l’aula virtual
  • Activitats avaluables
  • Atenció personalitzada del docent i coordinadora
  • S’imparteix en castellà
  • Lliurament de certificat d’assistència en acabar el curs

Docent:

Miquel Llorente, és Doctor en Psicologia per la Universitat Ramon Llull (Blanquerna) i llicenciat en Psicologia per la Universitat de Barcelona. Va obtenir el «Premi extraordinari de doctorat» per la seva tesi doctoral sobre lateralitat manual i especialització hemisfèrica en ximpanzés. Actualment és director científic de l’Institut de Recerca i Estudis en Primatologia (IPRIM) i de la Unitat de Recerca de Fundació MONA. És Professor Serra Húnter del Departament de Psicologia de la Universitat de Girona. És membre de l’equip d’investigació sobre evolució social, cultural i biològica en el Plistocè de l’IPHES (Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social) i del grup de recerca sobre «Llenguatge i Cognició» de la Universitat de Girona. Presideix l’Associació Primatològica Espanyola (APE) des del 2014 i és director del Màster en Primatologia de la Universitat de Girona (UdG). Col·labora com a docent en diversos postgraus en universitats espanyoles i com a conferenciant i divulgador en temàtiques relacionades amb la primatologia, la psicologia comparada i el benestar animal.
Les seves línies de recerca se centren principalment en l’estudi evolucionista i comparat dels processos cognitius, el comportament social i el benestar dels primats no humans en captivitat, fonamentalment en la rehabilitació i resocialització de ximpanzés i l’estudi comparat de la personalitat i la psicopatologia. També col·labora en diversos projectes de recerca, centres de recuperació i projectes de conservació a Portugal, Alemanya, Regne Unit, Espanya, Mèxic, Bolívia, Perú, Equador, Moçambic, Zàmbia, Sierra Leone, Senegal o Indonèsia.

Tarifes i descomptes:

TarifesCurs 2 dies (15h)
General115€
Padrins Fundació MONA65€
Socis Fundació MONA75€
Socis de IJG, AICAS, Altarriba, Libera!, FAADA, Observatorio Justicia y Defensa Animal, Just Animals95€
Professionals col·legiats (Veterinària, Biologia, Psicologia, etc)95€
Estudiants, aturats, família nombrosa90€
Exvoluntaris70€
Voluntaris40€

“Descompte per tarifa gradual*:
– 2n curs: 5% dte.
– 3r i 4rt curs: 10% dte.
*aplicable pels Cursos d’Estiu i Tardor realitzats durant aquest any. No aplicable a tarifes voluntari i ex-voluntari.”

Inscripcions:

Places limitades!

Per realitzar la inscripció has d’omplir el següent formulari

Formulari d’Inscripcions

Tens preguntes? Escriu-nos a cursos@fundacionmona.org