Ajuda’ns

La Fundació MONA és una entitat sense ànim de lucre, registrada amb el número 1404 al Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.

Així doncs, el funcionament de MONA és possible per una banda gràcies a l’ajuda econòmica de socis, padrins, particulars, institucions i empreses, i per un altre a l’esforç de voluntaris i col·laboradors.

De la mateixa manera, diferents organitzacions nacionals i internacionals de protecció animal han donat suport professional i econòmicament diverses actuacions al llarg d’aquests anys, com WSPAFondation Brigitte BardotOne VoiceBornFree y FAADA.

Si no fos per la solidaritat de totes aquestes persones, els primats que hem aconseguit rescatar ara seguirien llanguint en condicions pèssimes. T’agradaria posar el teu gra de sorra en la protecció dels primats i col·laborar amb el seu benestar? Hi ha moltes maneres diferents de col·laborar i segur que alguna s’adapta a tu.

”Com més siguem, a més primats podrem ajudar!”