Voluntariat

L’ajuda del voluntari ha estat clau perquè aquest projecte sigui una realitat. Sense els voluntaris, el dia a dia, seria molt difícil al Centre, ja que la seva figura és ara per ara indispensable. I per això volem agrair des d’aquí a tots aquells que ens heu regalat un temps de la vostra vida per fer d’aquest món, un lloc millor.

Tipus de voluntariat:

La feina dels voluntaris és tutelada i supervisada diàriament pel cuidador en cap i/o un cuidador expert. De totes les sol•licituds rebudes se’n fa una selecció dos mesos abans del inici de cada període. El voluntari finalment escollit tindrà un mes de prova un cop començat el seu període. Els períodes de voluntariat estan fixats segons les necessitats del centre.

Llegir més...

Fundació MONA ofereix la possibilitat a estudiants a realitzar al nostre centre pràctiques d’empresa, on obtindran la formació com cuidadors de primats. Per això és necessari que existeixi un conveni entre la Institució i el nostre centre.

Llegir més...

MONA ha estat acreditada com a Organització Coordinadora, d’Enviament i Acollida per a aquelles persones que vulguin gaudir d’un Servei de Voluntariat a algun dels països d’Europa. El Servei de Voluntariat Europeu està finançat per la Comissió Europea per a millorar les habilitats dels joves.