VII Conferència Ibèrica de Primatologia

Empatia, Educació i Conservació: Primats en un Món Global

Aquest 2019 l’esdeveniment va tenir lloc a Lisboa i fins allà es va desplaçar el nostre equip de la Unitat de Recerca, així com alguns dels estudiants del Màster en Primatologia de la Fundació Universitat de Girona i de Fundació MONA (http://masterprimatologiaudg.com).

Les ponències van ser molt interessants i enriquidores, evidenciant un bon “nivell de salut” de la primatologia ibèrica. Com sempre es van crear nous llaços i futures col·laboracions per tal de seguir aprenent sobre la nostra família evolutiva i treballant per la seva conservació i benestar. I a més vam tornar amb una gran recompensa al nostre treball: vam aconseguir 4 dels 5 possibles premis que es lliuraven:

– Millor comunicació oral: Dietmar Crailsheim et al. –Social grooming networks of former pet and entertainment chimpanzees are shaped by previous experiences and alterations of group composition

– Millor comunicació en pòster: Naomi Anderson et al – What can we learn about dominance and reconciliation in chimpanzees?

– Menció especial a millor comunicació en pòster: Iria G. Quiroga et al. Rehabilitation and Reintroduction of Saimiri cassiquiarensis in the Tamandua Ecological Reserve (Ecuador)

– Premi a la millor fotografia en Primatologia de Camp: Martí Masip.

*els projectes que han donat lloc a aquests resultats han rebut el recolzament de “La Caixa” (EMCOBA Project), segons l’acord LCF/PR/PR17/11120020 i de la Generalitat de Catalunya AGAUR (2017 SGR-1040).

T’agradaria ser un d’ells? Informa’t sobre els cursos de cap de setmana i sobre el Màster a cursos@fundaciomona.org

Aquesta notícia forma part de la Revista del soci, Primates num 39.
Llegeix el num complert aquí.