Olga Feliu candidata a “Vallesà de l’Any” per la defensa dels ximpanzés

El 9 NOU convoca la 12a edició del premi Vallesà de l’Any i l’Olga Feliu, directora general de la Fundació Mona, ha estat seleccionada com a candidata a guanyar el premi Vallesà 2017 per la seva tasca en la defensa dels ximpanzés.

A l’any 2000, l’Olga, juntament amb l’Amparo Barba i en Manel Maraña, van fundar la Fundació Mona.Des de llavors i en el Centre de Recuperació situat a Riudellots de la Selva,  Mona treballa pel benestar dels primats a través del rescat i rehabilitació, l’educació i la formació.

PARTICIPA A LA VOTACIÓ DEL PREMI #Vallesà2017

Tens dues opcions:

1. Amb la butlleta publicada a cada edició de EL 9 NOU
  2. Electrònicament en aquest enllaç→ http://9club.el9nou.cat/valles-oriental/votacions/valles-any-2018

El termini de les votacions acaba el 18 de maig i el guanyador o guanyadora del premi Vallesà de l’Any es donarà a conèxier l’1 de juny de 2018 al Centre Cultural de la Torreta de Montmeló.

Molta sort a tots els candidats!!