Màster i Postgrau en Primatologia, 8a. edició

Máster Primatología imagen

Màster i Postgrau en Primatologia, 8a. edició

Estem molt contents d’oferir-te una nova edició del Màster en Primatologia de la Fundació Universitat de Girona i Fundació MONA.

➕ Única formació de postgrau i màster en l’àmbit de la primatologia en tot l’Estat!

➕  Equip docent format per professionals experts nacionals i internacionals especialitzats a cada àrea.

➕  Seguiment personalitzat i tutoritzat per part de l’equip de coordinació i direcció.

➕  Docència per VÍDEO-CONFERÈNCIA

➕ PRÀCTIQUES i feina real d’INVESTIGACIÓ a Fundació MONA i una xarxa de 50 centres col·laboradors de pràctiques en els 4 continents amb primats en estat silvestre, centres de recuperació, parcs zoològics i altres centres de recerca i universitats col·laboradores.

Per més informació i matrícula, visita la web de Fundació Universitat de Girona

I si t’interessa la primatologia i et ve de gust fer una primera presa de contacte, t’oferim el següent curs online

PRIMATOLOGIA: PASSAT, PRESENT I FUTUR

19, 20 i 26 novembre 2021