Joves voluntaris europeus netegen casa nostra

Aprofitar els dies lliures per visitar paratges de la geografia gironina, i alhora acabar amb tres o quatre bosses de 30 L. de plàstics, llaunes, burilles de cigarretes i tota mena de deixalles que s’han anat recollint durant el dia. Això és que han fet en els darrers mesos l’equip de joves del Cos Europeu de Solidaritat, voluntaris de la Fundació MONA.

Aquesta acció s’ha volgut visibilitzar avui 22 d’abril per commemorar el dia de la Terra. Des del centre de rescat de primats de Riudellots de la Selva, s’han unit a les activitats del moviment global d’accions pel clima. Aquest moviment es porta a terme alhora a molts llocs del planeta amb l’objectiu de contribuir a trobar solucions al canvi climàtic, la conservació i restauració del medi, problemàtiques com els plàstics i contaminació i alfabetització climàtica i educació ambiental.

Qualsevol particular o entitat es pot apuntar als esdeveniments, a la web de earthday.org, i sumar-se als centenars de milers de voluntaris que participen arreu del món, des de Nova York, Tel-Aviv, Tokio, Nairobi i enguany també a Riudellots de la Selva.

Sara, Giulia, Barbara, Brais, Rita … i a tots els involucrats, gràcies pel vostre compromís amb el nostre planeta!