Fundació MONA, premi LiVerdPress 2016

L’associació LiberPress ha donat a conèixer els guanyadors dels premis que volen ser un reconeixement a la solidaritat i a la humanitat de personalitats i entitats d’arreu del món. Inicialment només es lliurava el premi LiberPress en l’àmbit del periodisme però, amb els anys s’han anat incorporant altres categories dintre de les quals s’hi troba el premi dedicat al medi ambient atorgat aquest any 2016 a la Fundació MONA.

liberpress

La Fundació Mona rebrà el LiVerdPress en reconeixement a la feina de rescat i rehabilitació de primats que han estat maltractats, el treball per conscienciar sobre la necessitat de respectar els animals i la creació d’una xarxa de joves investigadors i activistes a favor de l’existència digna dels animals.

El lliurament dels guardons, que comptarà amb la presència de tots els premiats, serà el 6 d’octubre a l’Auditori de Girona. El president de l’Associació, Carles McCragh, ha explicat que serà un acte “profund, amè i emocionant” on un any més reunirà a persones i associacions d’una “gran qualitat” que són un “exemple per a tota la humanitat”.

Més informació a: http://www.diaridegirona.cat/cultura/2016/09/28/lalcadessa-lampedusa-fundacio-mona-premis/806538.html