Open Mona 2018, èxit de solidaritat!

El passat cap de setmana del 6-7 d’Octubre vam obrir les portes del nostres centre al públic.

L’objectiu era donar a conèixer la nostra tasca i sensibilitzar sobre la necessitat de protegir la natura i els nostres parents evolutius més propers en un dia carregat de diversió i aprenentatge. A jutjar pel dia viscut … Ho vam aconseguir! Però heu de ser vosaltres els que ens ho confirmeu. Esperem que així fos!

No obstant això, l’OPEN MONA 2018 es realitzava amb un motiu especial: #fcbf16;”>EL TRASLAT DE MONA. Volíem informar-vos sobre aquest gran projecte, que fóssiu coneixedors dels passos que estem donant i que volguéssiu acompanyar-nos en aquest llarg viatge amb destí 2020. I així va ser. Un cop més, els assistents a l’esdeveniment vau demostrar la vostra solidaritat i ganes de seguir ajudant-nos a protegir els primats: voluntaris, amics, familiars, socis, padrins,col·laboradors… GRÀCIES A TOTS! Sense vosaltres l’esdeveniment no hauria estat possible, així com tampoc ho seria la nostra tasca.

El seu futur els espera i, si seguim treballant junts, aquest està garantit!

Fes un cop d’ull a la resta de fotos de l’esdeveniment AQUÍ