Coneix al grup de MONOSVoladors Solidaris 2015

marta borras

Marta Borràs, saltadora en tándem de MONOSVoladors 2015:

“La meva motivació per apuntar-me a aquest salt ha estat la combinació de dos desitjos. Fa temps que volia saltar en skydive, però no fer-ho sola, ja que ningú no volia saltar amb mi. I quan vaig veure aquest esdeveniment vaig pensar que era perfecte: la meva oportunitat! Per fi saltaré i de pas ajudaré a una bona causa!
Des que soc ben petita adoro els animals, sempre he tingut una sensibilitat especial envers a ells. És tan fort l’amor i l’empatia que sento cap a ells que des de fa deu anys soc vegana, un pas important per a mi però que sentia que havia de fer.
Col·laboro quan puc amb associacions i esdeveniments per a recaptar fons per als animals i conscienciar a la societat sobre la seva vida en captivitat: circs, delfinaris…”

T’hi animes tu també a fer el salt i ajudar a MONA? Escriu-nos a mj.sanchez@fundaciomona.org