Conferència-debat: Primats sense llar

Us convidem a assistir i participar a una trobada molt especial dins del “Cicle de debats: Primats, ciència i societat” del Museu de Ciències Naturals de Barcelona i de la mà de quatre dones clau en el moment de la primatologia del país.

Parlarem del paper dels centres de rescat de primats, a casa nostra i més enllà.  Quines tasques es desenvolupen als centres de rescat? Com es treballa per la conservació ex-situ si no es permet la reproducció? Quines vies hi ha per disminuir a la llarga la necessitat de rescatar més animals? Aquestes i d’altres qüestions s’abordaran en aquesta interessant trobada.

Participants:

. Montserrat Ubach, directora del Centre Darwin, Barcelona.

. Olga Feliu, directora de la Fundació MONA, Girona.

. Marta Bustelo, directora tècnica de Rainfer, Madrid.

. Laia Dotras, directora adjunta de l’Institut Jane Goodall España.

Moderador: Jordi Serrallonga, professor d’Antropologia i Evolució Humana de la Universitat Oberta de Catalunya i col·laborador del Museu de Ciències Naturals de Barcelona.

Entrada gratuïta, és necessària la inscripció prèvia.

Reserva la teva entrada a la web del museu.

Aquesta activitat és dins la programació que complementa l’exposició “Micos. Una història de primats”. Podeu consultar aquí l’Agenda “Micos”.