CHIMP&FEST: Música, bon rotllo i solidaritat!

El 1r CHIMP&FEST prometia música, bon rollo, rock&roll i solidaritat, i així va ser!

La iniciativa va sorgir de la mà de l’Anna Cucurella, la Susana Prado i en Guillermo Rufas, joves emprenedors amb moltes ganes i il·lusió de poder ajudar als primats rescatats per MONA fent el que més els hi agrada. Junts van idear una meravellosa jornada en la que unir solidaritat i diversió! Activitats pels més petits de la casa i concerts gratuits fins a mitjanit van fer gaudir a tots els assistents en aquest event solidari organitzat a favor dels ximpanzés i macacos del Centre de Recuperació de Fundació MONA.

Pero el 1r CHIMP&FEST no hauria estat possible sense ells: Face the Maybe, Natural Focus, Dos Islas, Vanhoutten, Döria, Blaze Out i Los Tiki Phantoms, que van fer de la nit una festa!

Bandes, voluntaris, organitzadors, col·laboradors, assistents… Junts vau fer del CHIMP&FEST un esdeveniment inolvidable! Gràcies pel vostre esforç, treball i temps dedicat i, sobretot, gràcies per la vostra solidaritat!

Aquest esdeveniment és possible gràcies a: l’Anna Cucurella, la Susana Prado i en Guillermo Rufas. Moltes gràcies per idear-ho i gestionar-ho tot.

Amb la participació de: Face the Maybe, Natural Focus, Dos Islas, Vanhoutten, Döria, Blaze Out i Los Tiki Phantoms.

Amb la col·laboració de: Revista Metal Hammer, Little Hell, JM Design, Diario de un Metalhead, Versatil, Ajuntament de Cornellà i Wild Eyes.

Vols veure més? Visita el nostre Facebook!