Llegats i Herències

El Centre de Recuperació de primats està inclòs dins d’un projecte creat per perdurar en el temps. Un llegat o una herència és una bona manera d’assegurar la seva continuïtat.

Si a tu també t’importa el projecte que està duent a terme la Fundació MONA i vols seguir contribuint en el temps a fer un canvi en la vida d’aquests primats i en l’educació de les nostres futures generacions, també pots incloure a Fundació Mona a el teu testament.

Inclou un llegat solidari al teu testament, i sense perjudicar els drets dels teus hereus, contribuiràs a més a més a deixar un món millor.

Si vols més informació, pots trucar-nos al 972 477 618 o deixar-nos les teves dades i ens posarem en contacte amb tu.

Moltes gràcies per endavant.

* camps obligatoris

Nom *

Mòbil *

Com ens has conegut?

medis de comunicacióaltres personesgooglexarxes socialshas visitat MONAesdeveniments

Hi ha alguna cosa més que ens vulguis dir?

* Si tens problemes amb el formulari, si us plau truca al 972 477 618 o escriu a:

Nota legal: les dades personals que ens facilitis s’incorporaran a un fitxer informatitzat del que n’és responsable la Fundació MONA i s’utilitzaran per a aquest únic propòsit. En cap cas seran cedits a tercers.