Argila-Bosch és empresa MONASupport

Fa gairebé vint anys de la fundació i construcció del nostre Centre de Rescat de Primats a Riudellots de la Selva, Girona. En ell hi viuen els ximpanzés i macacos que rescatem, però hi viuen també els primats humans que treballen per garantir el seu benestar. Una petita casa de fusta és el seu refugi. Una casa que, durant tots aquests anys, ha acollit a visitants, estudiants, escolars i, sobretot, al personal d’oficina i guarda nocturn. El pas dels anys havia deteriorat el seu estat, però gràcies a Argila-Bosch torna a estar com nova i, perquè no dir-ho, ens hem desfet de les molestes i perilloses goteres que ens envaïen els dies de pluja!

Si tens una empresa i t’agradaria contribuir a la nostra tasca, pot interessar-te consultar aquesta informació → https://fundacionmona.org/ca/ayudanos/empresas-solidarias/