MORENO METALLS, una col·laboració en gran

A la Fundació MONA apostem per la investigació etològica i treballem en la formació i promoció de la investigació científica. La Maria Padrell n’és un exemple.

La Maria està realitzant la seva tesi doctoral en Primatologia a Mona enfocada a la comprensió de la interacció entre emoció, cognició i benestar animal, des d’un punt de vista comparat i evolucionista. Aquest és un projecte amb la Fundació Bancària “La Caixa” pel que la Maria ha creat un laberint que proporciona un enriquiment de tipus cognitiu als ximpanzés.

Però la construcció i instal·lació d’aquest trencaclosques cognitiu no hauria estat possible sense la col·laboració de MORENO METALLS, empresa dedicada al tall i la deformació de planxa i la fabricació d’estructures metàl·liques, que ha donat el material necessari per a la seva fabricació.

Trobareu més informació sobre MORENO METALLS aquí.

També podeu fer un seguiment de l’ús del laberint cognitiu pels primats de Mona a: Facebook, Twitter i/o Instagram.