MONATYC: MONA Training Youth for Conservation

Primera formació professionalitzadora per a la conservació dels primats

El 75% de les espècies de primats estan amenaçades. Les raons són diverses, però bàsicament poden reduir-se a una causa principal: les conseqüències de l’acció humana. Seguint el pla de l’Agenda 2030 de l’ONU, si volem que no desapareguin els nostres parents evolutius més propers, és primordial unir esforços per treballar per conservar-los eficaçment i fer-ho ja.

Per això des de Fundació MONA hem creat una formació intensiva adreçada a aquells joves que vulguin treballar en la conservació de les espècies i els seus hàbitats. Es tracta del programa “MONA Training Youth for Conservation” (MONATYC).

MONATYC compta amb el suport de la Fundación Biodiversidad del Ministerio para la Transición Ecológica y el Reto Demográfico (MITECO) en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliencia (PRTR), finançat per la Unió Europea – NextGenerationEU.

Més formats i especialitzats

MONATYC ofereix un programa formatiu dissenyat a mida dels projectes internacionals de conservació.

Intensiu: 400 hores en 14 setmanes

Grups reduïts: un màxim de 8 alumnes per convocatòria

Formació professionalitzadora 360

Aprèn sobre el treball amb primats des de tots els flancs:

• Rescat, Salut i Rehabilitació de primats
  • Etologia i comportament animal
  • Plans de conservació
  • Gestió de projectes
  • Educació ambiental des de les comunitats i la societat

Pràctiques reals

Pràctiques a MONA (150 hores):

• Departament Animal, ajudant en la cura dels primats allotjats al centre
  • Departament dEducació Ambiental, durant les activitats de sensibilització dirigides a escolars.

Projectes (165 hores): Per finalitzar amb èxit la formació caldrà redactar i presentar quatre projectes basats en les necessitats reals dels projectes de conservació (benestar animal, observació etològica, pla de conservació i programa educatiu ambiental).

Forma’t en una institució de prestigi al sector

Descobreix com contribuir a la conservació dels primats. Amb MONA no només adquiriràs coneixements especialitzats en la protecció de primats, sinó que també tindràs l’oportunitat d’aplicar-los a escenaris reals, millorant significativament les teves competències en aquest important camp de treball.
En participar en aquest programa, estaràs invertint en el teu desenvolupament personal i alhora contribuint al benestar dels primats i al futur del planeta.

Uneix-te a nosaltres per ser un actor crucial en la solució, aprèn d’experts en diferents àrees i transforma la teva passió per la conservació en la teva carrera professional. Inscriu-t’hi ara i comença el teu viatge cap a un món més sostenible i conscient!

Vols saber-ne més i optar a una de les 8 places per curs? Posa’t en contacte amb nosaltres:

Demana +info

Amb la col·laboració de: