I Cursa de les Mones

Web

La Fundació MONA va organitzar el passat 31 de maig amb molta il·lusió, la Iª cursa/marxa de les MONES 2015.

Aquest acte es va incloure dins de les jornades de Medi Ambient organitzades per l’Ajuntament de Riudellots de la Selva.

Hi van haver tres modalitats:
1 – Marxa. Tothom que va voler va poder fer els 10 km caminant
2 – Minicursa per els més petits de 420 metres
3 – Cursa 10 km

El total de participants va superar les expectatives de l’organització per a una primera convocatòria. Les inscripcions online es van tancar amb 240 inscrits, però amb les persones que es van animar a l’últim moment es van superar els 400 participants.

Tots el beneficis de la cursa es destinaran al rescat i rehabilitació de primats provinents de situacions de maltractament. Ximpanzés que venen del món de l’espectacle o macacos que han estat mascotes, i que ara es recuperen i troben una segona oportunitat al seu centre.

El proper esdeveniment que organitzarem per recaptar fons pel manteniment dels ximpanzés i macacos del centre de rescat serà la II edició del SKYMONA, un salt multitudinari en paracaigudes, el proper 19 de setembre a Empuria Brava.

Podeu consultar el resultat de les classificacions i la galeria de fotos a la web:

www.fundaciomona.net/cursamones