1 conte, 2 vins i 18 monos. La Fundació MONA i el Celler La Vinyeta t’ho explicaran

El dijous 28 de juny tens una cita amb Mona! Concretament, amb 1 conte, 2 vins i 18 monos en una presentació a Laie que constarà de:

• Presentació de la Fundació MONA a càrrec de la directora Olga Feliu
  • Presentació del llibre “Bongo. Petita història d’un ximpanzé” amb la presència de l’autora i il·lustradora Blanca Martí.
  • Presentació del vi negre BONGO i del vi blanc ABU per part d’en Josep Serra, Director del Celler La Vinyeta. I per tancar l’event, un tastet de vins i most!

L’activitat és gratuita, però l’aforament és limitat. Reserva la teva plaça a activitats@laie.es

Recorda: T’esperem el dijous 28 de juny a les 19h a la Sala Shakepeare (Carrer de Pau Claris, 85, Barcelona)

Afanya’t! No et quedis sense plaça!

Cercar