Nous estudis per mesurar el benestar

En els darrers mesos, l’equip d’investigadors està recollint dades molt interessants. Descobreix els nous sistemes de monitoratge que tenim per millorar les vides dels nostres primats.

També de nit

Gráfica Audio

La qualitat del descans a la nit afecta l’activitat de l’endemà. Per això, enregistrem la humitat ambiental i la temperatura dels dormitoris i els sons de la nit.

Algú té tos? Quantes vegades es desperten? S’han discutit? Tot ens ajuda per a millorar el seu benestar.

Estudis de cortisol

Amb mostres fecals i de pèl dels ximpanzés després de les associacions, obtenim una mesura objectiva de l’estrès patit. Una eina més per ajudar als cuidadors amb les noves passes a prendre en aquests moments tan crítics.

Pots veure per tu mateix/a la intensitat d’aquests moments. Et deixem la primera i segona sessions d’associació entre en Toni i la Waty.

Aquesta notícia forma part del butlletí per a socis i padrins “Primates, num 43

Revista 43