Normativa COVID-19

• És d’obligat compliment portar mascareta durant tota l’estada al Centre. Si se t’ha oblidat portar-la, podràs adquirir una a la Fundació per 1 €.
  • No està permès menjar o beure al Centre, però pots portar la teva pròpia ampolla d’aigua per als mesos més calorosos de l’any. Al centre no hi ha cap mena de servei d’aliments i / o begudes.
  • S’ha de mantenir la distància de seguretat que s’indiqui en tot moment.
  • No es podrà fer ús de les zones i instal·lacions clausurades.
  • En cas de tenir qualsevol símptoma compatible amb el COVID19 (febre, dificultat per respirar, cansament, malestar general…) has de notificar-ho a l’organització i la teva participació en l’activitat serà cancel·lada.
  • S’han de seguir en tot moment les indicacions del guia
  • Es recomana fer ús dels serveis només en cas d’urgència
  • Per garantir la seguretat i el benestar dels primats rescatats, es reduirà al màxim possible l’estada al Centre:
    • Les portes s’obriran 15 minuts abans de l’inici de l’activitat
    • No està permès quedar-se abans o després de la visita a les instal·lacions
    • Es recomana comprar els productes de la nostra Fundació en línia (www.fundacionmonashop.org) per evitar aglomeracions i reduir l’estada al Centre. Si fas la compra abans de venir de visita, tindràs un descompte (amb un codi que rebràs una vegada formalitzada la reserva) i et prepararem la comanda per entregar-te-la el dia de l’activitat.
      Si fas la compra a la Fundació el dia de la teva visita, el pagament s’ha de fer a targeta.

Abans de realitzar la teva visita has d’haver llegit la normativa i protocol de seguretat de l’activitat, ser conscient d’ella i acceptar-la.

TORNAR A LA RESERVA