De cómo los animales viven y mueren, Javier Ruiz

En aquest llibre, Javier Ruiz aporta una bona dosi d’informació per abordar un tema que sovint s’ha tractat de forma massa trivial i proposa una reflexió, equilibrada i carregada d’un responsable sentit ètic, per analitzar la nostra relació amb la resta d’animals i les conseqüències que els nostres actes tenen sobre ells, sobre el planeta i sobre nosaltres mateixos.

“Hem de conèixer i emocionar-nos, hem de ser capaços de sentir i viure el dolor d’aquells que ens envolten”. Aquesta és només una de les meravelloses reflexions que ens deixa el pròleg escrit pel DR. MIQUEL LLORENTE ESPINO, Director de l’Institut de Recerca i Estudis en Primatologia, Responsable de Recerca a la Fundació Mona i President de l’ Asociación Primatológica Española.

Llibre disponible en castellà a la nostra botiga online.

Cercar

(Español) Facebook