Cursos d’Estiu 2019

Per als mesos vinents d’estiu de 2019 hem preparat un total de 5 cursos. Les dates programades són les següents:

• 6-7 juliol – INTRODUCCIÓ A LA PRIMATOLOGIA
  • 20-21 juliol – INTEL·LIGÈNCIA I COGNICIÓ EN PRIMATS
  • 7-8 setembre – CUIDADOR/A DE PRIMATS
  • 21-22 setembre – TALLER D’OBSERVACIÓ DEL COMPORTAMENT DELS PRIMATS
  • 28-29 setembre – ENRIQUIMENT AMBIENTAL I BENESTAR

Tots els Cursos d’Estiu es realitzen en dos dies (dissabte i diumenge) i tenen una càrrega lectiva total de 15 hores. L’horari dels cursos és de 10.00 h a 18.30 h.

Tots els cursos tenen una part teòrica + una part pràctica que es durà a terme al Centre de Recuperació de Primats de la Fundació Mona (Riudellots de la Selva, Girona). Al final del curs es lliura un certificat d’assistència.

No cal tenir coneixements previs sobre primatologia ni formació prèvia per accedir als cursos.

Tarifes i descomptes:

Pots consultar les tarifes vigents

Inscripcions:

Per realitzar la inscripció has d’omplir aquest formulari

No hi ha data límit d’inscripcions, però et recomanem que ho facis a tot tardar dues setmanes abans de l’inici del curs. Les places són limitades a 15 persones.

Informació i inscripcions: recerca@fundaciomona.org