Compres solidàries online i amb descomptes a favor d’en Marco

T’imagines poder estalviar a les teves compres en productes relacionats amb l’esport, les activitats a l’aire lliure, l’observació de la fauna, les mascotes o el mediambient i alhora ajudar els animals?Doncs és aquest el plantejament amb el que sorgeix Animal Wins.

Animal Wins és una plataforma online que actua com a nexe d’unió entre les ONG que necessiten finançament pels seus projectes, les empreses a les que els agradaria col·laborar, i els usuaris que volen ajudar sense que els suposi una despesa inasumible.

Les empreses col·laboradores amb aquesta iniciativa es comprometen a donar a les ONG part dels beneficis obtinguts amb les compres dels usuaris registrats a Animal Wins. A més, els usuaris, no només no gasten de més, sino que alhora poden estalviar amb les seves compres, ja que obtindran descomptes per ser membres d’aquesta plataforma.

Proyecto Marco

Animal Wins col·labora amb la recpatació de fons a favor d’en Marco

En Marco és un ximpanzé molt intel·ligent i tranquil que dutant anys va ser maltractat i fet servir a diverses campanyes publicitàries per televisió, com si fos un objecte. Al 2001 el vam rescatar i portar al nostre centre i des d’aleshores gaudeix d’una vida digna en companyia d’altres de la seva pròpia espècie. Tot i així, en Marco està malalt i necessita de costoses cures veterinàries per a assegurar el seu benestar.

Així que aquesta col·laboració neix per a poder mantenir i proporcionar-li els tractaments veterinaris adients a aquest extraordinari primat. Ara tu també pots ajudar-lo!

No ho dubtis, visita la web d’Animal Wins i forma part d’aquesta iniciativa. Ajudar mai ha estat tan fácil!!!

Cercar

(Español) Facebook