Formulari soci

Formulari per a Nous Socis

M'agradaria col·laborar amb una aportació de:

Quotes mensuals:
    Quotes trimestrals:
    Quotes anuales:

* camps obligatoris

Dades Personals

(Les dades personals que ens facilites s'incorporaran en un fitxer informatitzat del que és responsable la Fundació MONA. En cap cas seran cedides a tercers).

Nom i Cognoms: *

Data de Naixement: *  (dd-mm-aaaa)

Adreça: *

necessària perquè rebis el teu pack de soci

Codi Postal: *

Població: *

País: *

Telèfon: *

És el mitjà de comunicació que mantindrem amb tu, per ser una manera més econòmica i més ecològica.

Titular del compte *

IBAN i Número de compte *

NIF titular: *

Estic d'acord que a partir de la data i fins a nou avís per part meva, la Fundació MONA carregui al meu compte els rebuts que emetin.

Vols rebre el CERTIFICAT ANUAL DE DONACIONS per a la desgravació en la Declaració de l'IRPF de l'Agència Tributària? *

sino

Com ens has conegut?

medis de comunicacióaltres personasgooglexarxes socialshas visitat MONAesdeveniments

Altre:

Vols regalar-li la QUOTA DE SOCI a algú?

Regalar

Dades Personals de la persona que rebrà el regal

Si has marcat REGALAR els següents camps són obligatoris *

Nom i Cognoms de la persona que rep el regal: *

Relació / Parentiu: *

Adreça on vols que enviem el pack de benvinguda: *

necessària per rebre el pack de soci

Codi Postal: *

Població: *

País: *

Telèfon: *

És el mitjà de comunicació que mantindrem amb la persona que rep el regal, però mai abans de rebre la carta amb el pack de benvinguda.

VULL que el butlletí Primates de MONA i les actualitzacions s'enviïn via email per ser més econòmic i ecològic.

sino

* Si tens problemes amb el formulari, si us plau truca al 972 477 618 o escriu a: