Visita Guiada amb Taller per a Famílies

Creus que l’educació ambiental és bàsica perquè els nens aprenguin a respectar i estimar la natura? A MONA també. Per això hem creat les VISITES XIMPÀTIQUES, en les què tant els petits com els grans podreu aprendre junts tot divertint-vos. Consta de:

• Taller d’Enriquiment: a base de manualitats i molta imaginació, preparareu un joc per als ximpanzés, per fer que les seves vides a MONA siguin més divertides i interessants.
  • Visita guiada: coneixereu als ximpanzés i macacos, les seves històries i perquè els hem rescatat. I podreu veure com els agrada l’enriquiment que els heu preparat.

Vols saber què significa realment el “somriure” d’aquesta fotografia? A les nostres visites t’ho expliquem. Això i moltes coses més. Després d’una visita a MONA ja no tornaràs a veure als ximpanzés i macacos de la mateixa forma.

Duració de la visita: 2h- 2:30h.
Horaris: matins a convenir amb el Centre de Rehabilitació.
9€ per persona (a partir dels 4 anys).
Aforament limitat. És imprescindible demanar hora de visita.

Per sol•licitar visita

Truca al 972 477 618 o emplena aquest formulari. (Les dades personals que ens facilitis s’utilitzaran només per concretar la data de visita. En cap cas seran cedides a tercers).
Les dates que ens indiquis seran orientatives. Rebràs un email on et confirmarem el dia i l’hora de la visita.

* camps obligatoris

Mòbil *

Nombre d'adults (a partir de 12 anys) *

Nombre de nens de 4 a 11 anys *

Nombre de nens menors de 4 anys *

Data en què t'agradaria reservar *

Hi ha alguna cosa més que ens vulguis dir?

*Els correus electrònics són resposts de Dijous a Dilluns.

Si tens problemes amb el formulari, si us plau truca al 972 477 618 o escriu a: visit@fundacionmona.org per concretar una data de visita.

IMPORTANT

La Fundació MONA no és un centre d’exhibició d’animals, només està obert al públic durant les visites guiades. Si un grup es presenta al centre sense hora concertada, no podrà veure els animals.

Per no interferir en el benestar dels animals, no està permès quedar-se en el centre abans o després de la visita.

*l’import és una donació per la visita guiada, necessària per al manteniment del Centre de Rehabilitació. Si ho desitges, pots desgravar-te el 25% del seu import per la teva pròxima declaració de renta. Demana més informació el dia de la teva visita.

Com arribar

Ens trobaràs a la carretera C-25, entre Riudellots de la Selva i Cassà de la Selva. Veure mapa

Tripadvisor-Premi Turisme

Centre acreditat