Recerca i Cursos

Una de les apostes fonamentals de MONA ha estat impulsar una Unitat de Recerca, fomentant així l’Etologia i la Primatologia dins de la seva estratègia com a organització. Les principals àrees de treball en aquest àmbit són:

La recerca etològica

Participem en projectes d’investigació dins l’àmbit de l’Etologia i la Primatologia per avaluar i millorar les condicions i el benestar dels animals allotjats al centre. També, i en col•laboració amb l’IPHES (Institut de paleoecologia Humana i Evolució Social), desenvolupem estudis sobre les arrels evolutives del nostre comportament a través de models primatològics d’evolució humana.

afri-termitero
Totes les investigacions realitzades són de tipus etològic, no invasiu, i respectant les directrius ètiques i legals internacionals.
Algunes dades sobre la Unitat de Recerca de MONA:

• Participació en 8 projectes d’investigació competitius i finançats, de caràcter nacional i internacional.
  • 58 publicacions científiques (articles científics, abstracts, capítols de llibres).
  • 77 comunicacions científiques en congressos nacionals i internacionals.
  • 80 projectes d’investigació supervisats (tesis doctorals, tesis de màster, treballs de fi de grau).
  • 18 conferències convidades

“La recerca ens proporciona les eines suplementàries per conèixer i ajudar millor els primats del nostre Centre.”

Programa de Formació en Primatologia

L’any 2007 vam posar en marxa un programa de formació en l’àmbit de l’Etologia de Primats dirigit al públic general i a estudiants de matèries afins. Des d’aleshores, més de 1800 persones s’han format amb nosaltres en els darrers vuit anys.

Actualment oferim la possibilitat de cursar:

investigacion

• Màster en Primatologia.
  • Diploma de Postgrau en Primatologia: Recerca i Pràctica.
  • Curs de Postgrau en Cognició de primats i humans.
  • Curs de Postgrau en Eines i Mètodes d’Investigació Primatològica.
  • Curs de Postgrau en Etologia, Conservació i Benestar de primats.
  • Diploma d’Especialització en Assistent de Camp en Primatologia.
  • Diploma d’Especialització en Pràctica en Primatologia de Camp.

Per a més informació visita: www.primatologia.net o contacta’ns a recerca@fundacionmona.org

Col·laboren:

Logo Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Socialfundacio udgUdgape