Calendari Solidari 2018

Aquesta tercera edició del Calendari Solidari de Mona està feta de vides: De les vides dels nostres primats rescatats; De les vides dels nostres voluntaris, que intercanvien el seu temps per noves vides, però no per a ells, sinó per als ximpanzés i macacos i la seva segona oportunitat en el centre i, per descomptat, les vostres vides, les de totes aquelles persones compromeses que feu d’aquest projecte una realitat.

Descobreix les novetats del Calendari 2018!

• Personalitza el teu calendari! En ell trobaràs 12 meravelloses fotografies de Mona i els seus primats rescatats que pots moure i posar en el mes que desitgis a més a més de poder anotar totes les teves cites importants al revers de cada mes.
  • Cadascuna de les fotografies pot convertir-se en una postal per enviar-la a amics, companys i família i seguir així ajudant a la difusió de la tasca que Mona realitza.
  • Dates assenyalades! L’aniversari d’en Nico, el rescat de l’Àfrica i el Dia Internacional del mico són algunes de les dates importants ressaltades en aquest calendari perquè no t’oblidis de celebrar-les amb nosaltres!

Amb la compra d’aquest calendari ajudes a donar una vida digna a tots els primats de MONA i al fet que aquest projecte sigui una realitat.

Compra’l aqui!

Patrocinadors: